Tajemná bytost

26.03.2015 07:10

Tak myslím, že je na čase abych sem už konečně napsala svůj příspěvek, ne? Vlastně to není nic se snem společného protože já jsem spíše na ty duchařiny, ale stejně by vás to mohlo zajímat.:)

Stalo se mi to před dvěma týdny, ležela jsem na své patrové posteli a chystala se ke spánku, zběžně jsem prohlédla svůj pokoj jesti tam náhodou někdo není a tu jsem u závěsu zahlédla černou šmouhu... nebo možná spíše plášť, zaměřila jsem na to svou pozornost, ale bylo to hned pryč, říkala jsem si že už nejspíše blouzním, a tak jsem spouštěla hlavu na polštář,když tu se před mojí postelí objevila postava v černé kápi... co mě překvapilo bylo, to že jsem z ní neměla vůbec strach. Chvíli jsme se na sebe dívaly a pak tam najednou nebyla, jako by tam nikdy nestála. Ještě tu noc jsem měla sen že ležím na posteli, peřina až ke krku, a najednou moje postel začala vrzat, jakoby byl někdo pod ní, pár vteřin se nic nedělo a pak mi někdo začal stahovat peřinu z krku... hrozně jsem se lekla, vyletěla do sedu a uviděla, jak dvě černé ruce potahují peřinu pod postel, chtěla jsem křičet ale nešlo to. Víc už si z toho snu nepamatuju.

Následující den, když jsem šla navštívit moji babičku, která bydlí o patro výš jsem šla líně po schodech, dveře přede mnou, které sloužili jako vstu do koupelny se z nenadání otevřely a zase zavřely, říkala jsem si že to nejspíš bude babička, ale když jsem vešla druhými dveřmi do jejího bytu, babička seděla zabalená do deky a dívala se na televizi. Najednou všude kolem mě začala poletovat ochraná energie (barevné kuličky, které kolem vas poletují když se má stát něco špatného). 

Další den když jsem se chystala jít do postele, začal náš pejsek Teddy strašně vyvádět a štěkat. Šla jsem se podívat co to tam Teddouš má a když jsem vyhlédla z okna uviděla jsem opět tu černou postavu v kápi jak seskakuje dolů do našeho sklapa (teďka provádíme rekonstrukci takže do našeho sklepa se musí seskakovat jako do příkopu), mamka se tam šla podívat, protože jsem si prve myslela, že je to zloděj, ale nikdo tam nebyl.

Ke konci školního vyučování dalšího dne jsem se se svojí kamarádkou procházela po chodbě, povídaly jsme si o takových těch blbostech (určitě to znáte :) ), když jsem se na ní podívala viděla jsem jak se k ní natahuje černá ruka

Terka