Snová realita...?

25.03.2015 17:18

Chtěla bych vám sdělit svůj zážitek o (jak já to nazývám) snové realitě.

Bylo to již před několika lety na naší chatě. Ležela jsem vedle mamky a snažila se usnout. To se mi také povedlo. Zdálo se mi o tom samém pohledu jako když jsem usínala - viděla jsem svou peřinu a celou místnost. Když tu najednou se na mé peřině zjevil pavouk a běžel směrem k mojí hlavě. Z pavouků jsem strach neměla, a tak jak jsem si myslela, že je to realita, tak jsem ho chtěla rukou smést. Ale má ruka jím prošla jako kdyby jeden z nás byl hologram. Začala jsem se bát, protože až tak blízko obličeje jsem pavouka fakt mít nechtěla a tak jsem začala křičet: ,,Mami! Mami! Sundej ho! Sundej toho pavouka!" Slyšela jsem mamčin hlas: ,,Klid, koho mám sundat, vždyť tady nic není." Náhle jsem otevřela oči a ve zlomku vteřiny jsem si uvědomila, že to byl jen sen, ale hned po tom (to bylo asi za tisícinu vteřiny) jsem si všimla, že i doopravdy tam je pavouk! Úplně stejný jako ve snu! Pokusila jsem se ho znovu rukou smést, ale... Nešlo to! Zase! Ale mamka pořád říkala, že tam nic není. A tu najednou v té realitě zmizel. Prostě byl pryč. Nevěřícně jsem hleděla na svou peřinu, jak mohl tak rychle zmizet. Neuvěřitelné.... Pár dalších minut jsem mamce vysvětlovala proč jsem křičela, ze spaní, že je tam pavouk, a pak se rozhodla znovu usnout.

Pro mě celkem divný zážitek... Co vy na to? Kdyžtak pište do komentářů ;)

Katy

Diskusní téma: Snová realita...?

Divný

Hoursina | 18.06.2016

To je moc divný, je mi líto ale stále spíš...

Přidat nový příspěvek