Sekaný sen

16.03.2015 13:58

Chci vám tady říct jeden svůj ne moc pěkný zážitek. Stal se mi už před několika lety, ale vzpomněla jsem si na něj a chci vám ho tady napsat ;) Začalo to jako naprosto obyčejný sen, avšak jak jsem později zjistila obyčejně divný sen.

Zdálo se mi o tom, co jsme dělali ten den ve škole (bylo to přesně stejné). Bylo to nějak ve 4. třídě, a tak jsme s kámoškama blbly v družině. A najednou jako kdyby se sen seknul - ten obraz mě s kamarádkami se seknul. A začal přeblikovat ten obraz nás a černá. Uvědomovala jsem si, že je to sen, ale nemohla jsem nic dělat. Chtěla jsem se probudit, ale nešlo to, jako kdybych měla celé tělo ochromené. Měla jsem pocit, že se nemůžu ani nadechnout. Stále jsem se pokoušela probudit, ale marně. Až nakonec jsem se jakoby v šoku vzbudila, rozbušené srdce... Dodnes nechápu jak se to stalo, nebo proč se to stalo.

Pozn.: Ještě jednou se mi stalo něco podobného, jenže s jiným snem.

Katy

Diskusní téma: Sekaný sen

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek