Prostě šílené :D

28.03.2015 17:11

Popíšu vám jeden svůj krátký sen, jen tak pro pobavení ;) :D

Zdálo se mi, že jsme na naší škole v učebně 139, kde obyčejně míváme dramatický kroužek, a místo toho tam teď byla klubovna. Ta klubovna byla celkem stará a my s kamarádkou jsme tam dělali Školní sociální pracovnice :D Ale to ještě nebylo tak zvláští, protože potom jsme další den přišly a bylo tam zeleně vymalováno a byl tam připravený nový, igelitem obalený nábytek a školník nám řekl, ať si ho přestěhujeme kam chceme. A tak jsme si to udělaly souměrně (pak tady hodím náčrt té klubovny). No a pak k nám tedy chodila různá individua :D Ale to už si přesně nepamatuji,ale jedno ano :D Ke mně tam přišla taková zelená stojící housenka, která mělo všude na povrchu přísavky :D A tak jsem jí řekla ať se posadí naproti mně. A ještě si vzpomínám, že jsem tak sklopila hlavu k formulářím, asi aby mě nikdo neslyšel, a řekla jsem něco jako: ,,Tohle je ale šílený sen." Ale neuvědomila jsem si, že jsem ve snu.... :D Taky dobré, co? :D

Katy ♥