Můj první lucidní sen

06.03.2015 16:44

Chtěla bych vám vylíčit, jaké to je, když lucidně sníte. Pokud jste už někdy lucidní sen zažili, pak jistě víte, o čem mluvím. Pokud ne, brzy se to dozvíte.
Nevím jistě, jestli to byl opravdu můj první lucidní sen a taky vím, že už jsem si jednou, jak jsem byla malá, uvědomila že je to sen, ale nevím, jestli jsem si opravdu dělala všechno po svém, nebo jsem se nechala vést dějěm snu. Každopádně to, co vám popíšu, jsem si uvědomovala a je to jediný lucidní sen, který si pamatuji, i když některé jeho kousíčky si nepamatuji úplně přesně.

Objevila jsem se doma na záchodě. Sedím a najednou ze dveří od ložnice vykoukne můj taťka. Vtom si zničehonic uvědomím: Vždyť tohle je sen! Vyběhnu ven na chodbu. Zvedám ruce jako v písničce Let it go  a objevuje se mi nad nimi tmavě modré cosi (asi nějaká energie). Přiběhnu do kuchyně. Už si nepamatuji, co jsem tam dělala, pravděpodobně jsem hned vyběhla zpátky na chodbu. Otevírám dveře a ocitám se na venkovní chodbě (nebo jak se to jmenuje), když tu jsi vzpomenu, co jsem četla na jednom blogu, a sice, že v lucidních snech se vás snaží zastavit nějací agenti. Bežím dolů po schodech, otevírám vchodové dveře a stojím venku před barákem, když tu spatřím dva chlápky. Věděla jsem, že jsou to agenti. Jeden z nich na mě vytáhl pistoli. Následuje nejlepší část mého snu. V té chvíli jsem se totiž rozhodla, že vyletím na náš dům, protože agenti nemůžou létat. Tak jsem vyskočila. Ten pocit je nepopsatelný. Jako by mě někdo zatáhl za nohy, ocitla jsem se ve vodorovné poloze pár metrů nad zemí. Jeden z agentů (ten s tou pistolí) po mě začal střílet. Mě ale jeho střely nevadily. Jednoduše jsem kulku chytla ve vzduchu a hodila ji zpět po něm. Začal se mi smát, že prý mu to nemůže vůbec nic udělat. Nakonec jsem ho nějak zneškodnila, už nevím jak, ale v té chvíli se sen začal nějak rozvracet. Vyletěla jsem na dům a najednou se z něj stala polička v mém pokoji a po druhém agentovi jsem začala házet knížky (:D). Tak jsem si řekla: probudím se a zkusím astrálně cestovat (o astrálním cestování možná taky časem něco napíšeme). Tak jsem se probudila, ale v hrozně divné poloze a doteď nevím, jestli jsem se fakt probudila, nebo to byl jen sen. Vím ale, že jsem si myslela, že astrálně cestuji, ale přitom to byl jen sen, protože tam některé věci na astrální cestování opravdu neseděly.

 

Tohle je asi všechno, doufám, že se vám článek líbil. Postupně budeme přidávat další a další, tak se dočkáte mnohem více zážitků a informací ;)

Janča :3

Diskusní téma: Můj první lucidní sen

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek