Když se mozek zblázní...

23.03.2015 13:25

Ahojte, tentokrát bych se s vámi chtěla podělit o jeden svůj zážitek z minulého úterý (něco podobného se mi stalo ještě potom ve čtvrtek, ale tohle bylo mnohem silnější a trvalo to krapet déle)

Probudila jsem se u půl šesté ráno. Chtělo se mi na záchod, tak jsem teda šla. A jak to už u mě bývá, nedařilo se mi potom znovu usnout. Až kolem šesté jsem na chvíli usla, znáte to, takové ty sny v polospánku, které trvají max. pár vteřin. Nejdříve se mi zdálo, že jsem byla na kopci za barákem s nějakýma děckama. Byl tam nějaký oltář nebo co :D Potom jsem se probudila a vzápětí zase usla. Tentokrát se mi zdálo, že jsem byla ve škole se svýma kamarádkama, držela jsem v ruce nějakou knížku a říkala si: "Jestli se ty písmena začnou měnit, jsem ve snu" Pak jsem si zničehonic uvědomila, že to sen je. No a pak to začalo. Zničehonic mi začalo šíleně hučet v hlavě a ozývaly se mi takové zvukové vlny, jako nějaký signál. Cítila jsem, jak mi nějaká tlaková vlna přejíždí po břiše. Zpanikařila jsem a chtěla jsem, aby to okamžitě přestalo. A taky přestalo. Byla jsem pořádně rozrušená. Mám dojem, že kdybych nezpanikařila, mohla jsem astrálně vycestovat. Tak snad příště :)

Jo a taky- Jak se mi to stalo ve čtvrtek- nezpanikařila jsem, jenže jsem pohla rukou, takže to trvalo jen asi 2 vteřiny :(

Mějte se hezky a doufám, že se vám můj zážitek líbil :)

Janča :)

Diskusní téma: Když se mozek zblázní...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek