Chcete lucidně snít? Pár rad, které vám jistě pomůžou

16.03.2015 19:40

Napadlo mě, že tady vlastně nikde nemáme napsaný "návod" na lucidní snění. Určitě si procházíte naše stránky, prohlížíte obrázky ve fotogalerii a pročítáte zážitky. Jenže vám jistě v hlavě leží jedna zásadní otázka: Jak si vlastně mám uvědomit, že sním?

Nejdůležitější asi je myslet na to co nejčastěji. Vůbec neuškodí, když si přes den párkrát položíte otázku, jestli tohle náhodou není sen. Také hodně pomáhá myslet na lucidní snění těsně před usnutím. Nebo můžete poprosit svého strážného andílka. Můj první lucidní sen (který si můžete přečíst zde) mi vlastně zařídil můj andílek. Těsně před spaním jsem ho poprosila, jestli bych nemohla astrálně cestovat, nebo alespoň lucidně snít :)

Také si často všímejte věcí kolem sebe. Myslím tím, abyste sledovali různé detaily, jestli něco nevypadá nějak divně a tak. Uloží se vám to do podvědomí a potom si ve snu vzpomenete, začnete sledovat okolí a jak už to ve snech bývá, určitě spatříte něco neobvyklého, což často způsobí vaše "probuzení" (probuzení myšleno jako uvědomění si svého snu).

Doufám, že vám těchto pár rad pomůže a nezapomeňte se s námi podělit o své zážitky z lucidních snů, popřípadě i z astrálního cestování :)

Janča :)

Diskusní téma: Chcete lucidně snít? Pár rad, které vám jistě pomůžou

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek